Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Deklaracja dostępności.

Informacja ogłoszona dnia 2020-10-01 10:13:40 przez Urszula Jerzy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Deklaracja dostępności strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze

Dom Pomocy Społecznej w Zielonej Górze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Szczeciński.
  • E-mail:
  • Telefon: 068 320 20 64

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
  • Adres: Al. J. Słowackiego 29
    65-326 Zielona Góra
  • E-mail:
  • Telefon: 068 320 20 64

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek posiada główne wejście od Al. Słowackiego, do którego prowadzą schody oraz podjazd dla osób poruszających się na wózku. W budynku są dwie windy. Przy budynku dostępne są miejsca parkingowe dla pracowników oraz osób odwiedzających. Nie ma wydzielonego miejsca do parkowania dla osób niepełnosprawnych. Do budynku  można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Domu Pomocy Społecznej nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

 

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Serwis nie zawiera skrótów klawiaturowych.

Inne informacje i oświadczenia

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
 
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Jerzy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-01 10:13:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Urszula Jerzy
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-01 10:13:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Urszula Jerzy
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-01 10:13:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1433 raz(y)